Conform unui document oficial, anul acesta urmau să fie recepţionaţi circa 95 de kilometri de autostradă: ciotul de la intrarea în Capitală a Autostrăzii Bucureşti – Ploieşti, Nodul Gilău, o secţiune din lotul 2 Lugoj – Deva, lotul 3 Lugoj – Deva, loturile 3 şi 4 Sebeş – Turda şi trei loturi din Autostrada Câmpia Turzii – Târgu Mureş.

„În urma discuţiilor cu antreprenorii şi în baza experienţei privind capacitatea lor de a evolua pe proiect, am făcut o analiză care arată că datele de mai jos sunt fezabile pentru 2018”, au spus surse din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Astfel, conform celor mai recente estimări, anul acesta ar putea fi deschisă circulaţia pe aproape 85 de kilometri de autostradă, dintre care 73 de kilometri noi şi circa 12 kilometri construiţi deja.

CITEȘTE ȘI: Hunedoara. Ce DRUMURI JUDEȚENE vor fi modernizate în 2018

„Dacă se vor face mai mulţi kilometri, adică şi lotul 3 Lugoj – Deva, atunci vom avea o surpriză plăcută”, adaugă sursele.

Sectoare autostradă programate pentru deschiderea circulaţiei în 2018

Finalizare lucrări, recepţionare şi deschiderea circulaţiei:

Autostrada Bucureşti – Ploieşti – 3,325 km Sector 1, Km 0+000-Km 3+325
Nodul Gilău (Pod Someş) – 0,953 km
Lugoj – Deva, lot 2 – 4,390 km rest execuţie
Lugoj – Deva, lot 4 – 22,139 km
Sebeş – Turda, lot 3 – 12,450 km
Sebeş – Turda, lot 4 – 16,300 km
Câmpia Turzii – Ogra – Tg.Mureş – 10,105 km Lot 2 : Ungheni – Ogra
Câmpia Turzii – Ogra – Tg.Mureş – 3,600 km Lot 1 : Ogra – Iernut
Total: 73,262 km

La recepţionarea acestor loturi se adaugă deschiderea circulaţiei pe următoarele sectoare de autostradă (11,7 km):
Bucureşti – Ploieşti – 3 km sectorul finalizat deja
Gilău – Nădăşelu (Transilvania) – 8,7 km

Total general: 84,962 km

Angajări MASIVE în M.A.I. – 7.000 de posturi disponibile

Un răspuns

  1. Pingback: Angajări MASIVE în M.A.I. - 7.000 de posturi disponibile - Hunedoara Libera

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus