Principalele piedici sunt un cimitir ilegal, o peșteră cu lilieci și câteva familii de castori.

Autostrada Lugoj – Deva pare a fi încă departe de final. Din cele 4 loturi, tronsonul 3 este cel mai avansat în execuţie. Autorizaţiile de construcţie sau cele de mediu sunt piedici în finalizarea lucrărilor.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale susține că pe tronsoanele 2 şi 4 lucrările nu au depăşit 50%. Mai bine stă lotul 3, Ilia – Coseviţa, unde aproape 61% din autostradă este gata.

Constructorul are nevoie de autorizaţie pentru suprafeţele suplimentare şi pentru nodul de descărcare a traficului in zona Holdea, iar acordul de mediu trebuie revizuit. În caz contrar, lucrările nu pot continua. Mai puţin de jumătate dintre lucrări sunt efectuate şi pe lotul 4.

Pe porţiunea Şoimuş – Ilia au fost cele mai multe probleme. Muncitorii au descoperit un cimitir ilegal, o peşteră cu lilieci şi familii de castori.

3 răspunsuri

  1. Cum mai,nu va lasa liliecii,castorii si un cimitir ilegal?Sunteti nebuni cu totii.Un liliac,castor sau un cimitir ilegal este mai important decit vietile a sute de oameni ce mor pe soselele supraaglomerate?,sau casele demolate?Cine ii sponsorizeaza pe acei imbecili?Atunci sa ii terminam pe ei sa nu mai avem contestatari.

  2. Cei ,,NOI,, care au ajuns pe scaunele din minister sunt saracii cu minti nedezvoltate privind banii europenilor, care vin cu fabricile pe culoarul de Autostrada promise ca se contruiesc pentru transportul productivitatii romanilor ce trag la banda.Motivarile ministeriale sunt batjocura la banii europei.Acestia NU vor sa ne dezvoltam sa fim in Europa.Aradul si Timisul au facut pasii dar acum la final avem nevoie de alte avize (cu banii) pentru castorii din minister,urmatii de liliecii lor,adevarat ,,cimitir,, e ministerul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus