Distribuirea ajutoarelor alimentare de la Uniunea Europeană a început şi la Brad. Aproape 1.450 de brădeni sunt înscrişi pe listele iniţiale.

Începând de miercuri, produsele pot fi ridicate din clădirea fostului Complex meşteşugăresc “Horea”, situat pe str. Vînătorilor, nr. 5, de luni până joi între 9.00 şi 15.00, iar vineri în intervalul orar 9.00-12.00.

Distribuţia se va face pe baza bonurilor de ordine care vor fi înmânate solicitanţilor de către reprezentanţii Poliţiei Locale începând cu ora 7.00 , la adresa mai sus menţionată.

Brădenii vor primi 2 cutii cu produse de persoană, având conţinut identic.

O cutie cuprinde: făină albă grâu 3 kg, mălai 3 kg, paste făinoase 400 gr, ulei 2 l, zahăr 2 kg, conservă din carne de porc 1,200 kg, conservă din carne vită în suc propriu 1,200 kg, conservă de pate de ficat 1 kg.

Numărul de beneficiari înscrişi pe listele iniţiale este de 1.432 persoane. Aceştia îşi vor ridica produsele pe baza prezentării actului de identitate şi cuponului individual primit prin Poşta Română. Persoanele care figurează pe lista iniţială şi nu au primit cuponul pot ridica produsele doar pe baza actului de identitate valabil.

Pot fi înscrise pe liste suplimentare persoanele care nu se regăsesc pe listele iniţiale şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute de legislaţie, în baza următoarelor acte:

– persoanele cu handicap grav şi accentuat, neinstituţionalizate – copie după actul de identitate şi copie a certificatului de încadrare în grad de handicap valabil ( se prezintă în mod obligatoriu şi actele în original) ;

– pensionarii cu pensii sub 400 lei ( o pensie sau mai multe pensii cumulate) – copie după actul de identitate şi copie după cuponul de pensie ( până în data de 15 a lunii cuponul din luna anterioară celei în care se ridică produsele, iar după data de 15 a lunii cuponul din luna în curs ) ( se prezintă în mod obligatoriu şi actele în original) ;

– şomerii indemnizaţi, cu indemnizaţie de şomaj în cuantum lunar până la 400 lei, inclusiv – copia după actul de identitate şi copia după carnetul de şomer – vizat în luna în care se ridică produsele/ după mandatul poştal/ adeverinţă eliberată de AJOFM Brad în ziua în care se ridică produsele – dacă carnetul de şomer nu a fost încă vizat- ( se prezintă în mod obligatoriu şi actele în original) ;

– şomerii neindemnizaţi – copie după actul de identitate şi adeverinţă în original de la AJOFM eliberată în ziua în care se ridică produsele ( actul de identitate se prezintă şi în original);

– beneficiarii de ajutor social – copie după actul de identitate şi după dispoziţia de stabilire a dreptului la ajutor social/ după mandatul poştal pentru plata dreptului ( actul de identitate/ mandatul poştal se prezintă şi în original);

– beneficiarii de alocaţie pentru susţinerea familiei – copie după actul de identitate şi după dispoziţia de stabilire a dreptului la ajutor social/ după mandatul poştal pentru plata dreptului ( actul de identitate/ mandatul poştal se prezintă şi în original);

– persoanele care ridică ajutoarele alimentare în locul şi în numele beneficiarilor aflaţi în imposibilitatea de a se deplasa, vor face o declaraţie pe propria răspundere în care vor menţiona datele lor de identificare şi ale beneficiarului, precizând că beneficiarul nu se poate deplasa şi că mandatează să ridice ajutoarele, se va prezenta în mod obigatoriu actul de identitate şi cuponul individual al persoanei beneficiare în original – pentru minori ridică ajutoarele părinţii sau tutorele.

Foto: curierul-iasi.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus