Județul Hunedoara deține acum cel mai mare depozit de papetărie din centrul și vestul țării, după ce compania Adaconi din Hațeg a inaugurat vineri o nouă hală, cu suprafața de 1.200 mp.

În urma unei investiții de 500.000 de euro, noua structură se adaugă celor 2.500 mp de spațiu de depozitare existent pe platforma companiei hațegane. Integrarea halei în operațiunile de logistică a coincis cu aniversarea a 25 de ani de existență a companiei și s-a încheiat cu succes, astfel că sc Adaconi srl este gata să deservească solicitările pentru anul școlar 2016-2017.

Inaugurarea depozitului are în spate povestea de succes a uneia dintre cele mai longevive firme din județul Hunedoara.

În urmă cu 25 de ani, doi tineri din Țara Hațegului, Mircea și Adelina Neiconi, puneau bazele unei afaceri. Numele firmei, ”Adaconi”, a venit firesc, cu o mână de ajutor din partea fetiței lor atunci în vârstă de doi ani, Magda Neiconi. Pentru că la acea vârstă micuța nu își putea pronunța numele corect, când era întrebată cum se numește, ea răspundea ”Ada Coni”. De la răspunsul ei a rezultat numele unei firme care s-a impus ca brand în domeniul papetăriei. Visul soților Neiconi era să creeze o firmă bazată pe integritate, excelență și respect pentru oameni. După un sfert de secol, se poate spune că și-au văzut visul împlinit.

Astăzi, Adaconi se numără printre cei mai mari distribuitori de produse de birotică, papetărie și rechizite școlare din România. Cu o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, compania figurează în top 3 al profitabilității și în top 10 din punct de vedere al rulajului, în domeniul papetăriei. Mai mult, compania asigură furnizarea de produse și în Republica Moldova și își propune să devină o companie românească multinațională, bazată pe valori creștine. În cei 25 de ani de activitate, compania a reușit să se dezvolte pas cu pas, astfel că în prezent deține patru mari centre de distribuție națională la Hațeg, București, Cluj și Iași, care deservesc peste 1.500 de firme din România. Compania apreciază că două dintre brandurile pe care le deține, Daco și Ecada, sunt gândite de români pentru români. Lor li se alătură alte 1.500 de produse ale unor branduri renumite (Milan, Factis, Clariana, Inoxcrom, Picasso, Pensan și Aihao) pe care compania le distribuie în exclusivitate pe piața românească.

Într-o perioadă în care, mai ales în localitățile mici, lipsa locurilor de muncă și a personalului calificat reprezintă probleme reale ale economiei locale, peste 85 de persoane lucrează în cadrul companiei Adaconi. De altfel, oamenii sunt considerați adevărata resursă care stă la baza succesului companiei hațegane în toți acești ani și, din acest motiv, pentru a marca un sfert de secol de activitate, compania a declarat 2016 drept ”Anul Respectului pentru Oameni”, iar evenimentul aniversar s-a desfășurat sub sloganul „25 de ani cu oameni speciali”.

”Adaconi este o forță pentru că lucrăm împreună, pentru că avem valori comune și pentru că ne trăim valorile. Pentru că nu alergăm la întâmplare, ci avem o direcție și o țintă comună. În limbajul papetăriei, pixurile nu comunică cu stilourile, relațiile adevărate sunt între oameni care stau în spatele firmelor.  Pentru anul acesta am preluat un motto al lui Horts Schulze, fostul președinte al rețelei Ritz Carlton Hotels: <<domni și doamne care servesc domni și doamne>>, fiindcă ne dorim relații bazate pe respect pentru firmele și pentru oamenii cu care lucrăm. E clar că în spatele fiecărui om este o funcție, deoarece e singurul mod corect de a funcționa ca organizație. Dar, deasupra acestor funcții, am vrea să fim domni și doamne care vă servesc pe dumneavoastră ca pe adevărați domni și doamne”, afirmă Mircea Neiconi, director general Adaconi s.r.l.

Prezentă la evenimentul ce a marcat cei 25 de ani de existență a companiei Adaconi, Oana Marinescu, expert în comunicare, a menționat: ”Cred că sunt la cel mai fascinant eveniment de leadership la care am fost eu. Cel mai autentic. Iar eu trebuie să țin un speech după-amiază, după niște oameni care își pun viața în brațele audienței lor chiar acum. Greu, dar frumos. Mulțumesc, Adaconi ca m-ai provocat să fiu alături de voi, la aniversarea a 25 de ani!”

De altfel, investiția în angajați este una dintre valorile principale ale firmei. Anual, compania Adaconi organizează team building-uri la care angajații participă împreună cu familiile, iar periodic au posibilitatea de a participa la cursuri de dezvoltare personală, astfel încât fiecare dintre ei să își dorească să devină cât mai competitiv în ceea ce face.

Pentru a-i pune în valoare pe oamenii care se află în spatele produselor Adaconi, inaugurarea depozitului de la Hațeg a constituit și cel mai potrivit prilej ca angajații din toată țara să vină și să se prezinte în fața celor mai importanți parteneri de afaceri ai companiei. Astfel, ei nu mai sunt doar un nume de la celălalt capăt al telefonului sau de pe un document oficial al firmei, ci oameni cu povești de viață mai vesele sau mai triste, marcați de dorința de a se dezvolta alături de compania la care lucrează.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus