“Start-up Nation - Romania” / 4 Aprilie 2017 – Deva

Sesiune de informare organizata in sala de sedinte a Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara, ora 10:00, cu participarea:

dlui. Adrian Mladinoiu
– Secretar de Stat în cadrul Secretariatului General al Guvernului-
dlui Harry Ilan Laufer
– Secretar de Stat in cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat-
dlui. Adrian Pascuta
– Sef Oficiu OTIMMC-

Premise
Buget total: 1.713.798 mii lei
Durata: 3 ani
Valoarea ajutorului nerambursabil:
• maxim 100.000 lei / IMM / minim 1 loc de munca creat
• maxim 200.000 lei / IMM / minim 2 locuri de munca create
Decontare: principiul cererii de plata (decontarea se va realiza pe baza facturilor emise de furnizori fara efort financiar din partea beneficiarului)

Obiective
Programul “Start-up Nation – Romania”se adreseaza IMM-urilor care au fost infiintate dupa 30 ianuarie 2017. Prin intermediul programului IMM se poate obtine o finantare nerambursabila de maxim 200.000 lei pentru achizitia de echipamente tehnologice, utilaje, instalatii, mobilier, echipamente IT, autoutilitare, licente, websiteuri, brevete, spatii comerciale, mobilier, servicii de consultanta sau formarea profesionala a angajatilor. Alocatia nerambursabila reprezinta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA din cadrul proiectului.

Se estimeaza crearea a minimum 20.000 de noi locuri de munca anual in cadrul celor 10.000 de intreprinderi nou infiintate care vor trebui sa angajeze minimum 2 salariati cu contract de munca pe durata nedeterminata si sa-i mentina in activitate cel putin 3 ani, pentru obtinerea finantarii de maxim 200.000 lei.
In cadrul programului sunt eligibile doar anumite tipuri de activitati, iar printre activitatile excluse sunt: intermedierile financiare, tranzactiile imobiliare, activitati de comert, jocuri de noroc, activitati agricole etc.
Accesarea alocatiei financiare nerambursabile presupune asumarea urmatoarelor obligatii pe intreaga perioada de monitorizare (3 ani): asigurarea bunurilor achizitionate, mentinerea locurilor de munca nou create, mentinerea bunurilor achizitionate in patrimoniul firmei, amortizarea normala a activelor.
Accesarea finantarii nerambursabile se face prin inscrierea online a planului de afaceri si anexelor conform procedurii de implementare care urmeaza sa intre in vigoare si ce va fi publicata pe siteul AIPPIMM.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus