Potrivit administratorul public al județului, tocmai Consiliul Județean a întârziat transmiterea de documente către cei care întocmesc proiectul.

 

Proiectul tehnic pentru modernizare a DJ687– Hunedoara – Călan trebuia finalizat în 1 martie 2019, dar s-a dat o prelungire de două săptămâni pentru finalizarea acestuia. Potrivit administratorul public al județului, Costel Avram, tocmai Consiliul Județean a întârziat transmiterea de documente către cei care întocmesc proiectul.

„Modernizarea DJ687, Sântuhalm – Hunedoara – Călan (km13+050 – km 22+971)” se realizează în parteneriatul format din U.A.T. Județul Hunedoara, în calitate de lider de parteneriat, și U.A.T. Municipiul Hunedoara, în calitate de partener, cu fonduri europene.

  • Valoarea totală a contractului este de 36.392.043,73 lei, din care
  • Valoare totală eligibilă 33.206.229,45 lei
  • Valoare eligibilă finanțată UE: 28.229.523,39 lei
  • Lungime proiect – 9,971km
  • PERIOADA DE EXECUȚIE : 26 LUNI 

Proiectul tehnic pentru modernizare a DJ687– Hunedoara – Călan trebuia finalizat în 1 martie 2019, dar s-a dat o prelungire de două săptămâni pentru finalizarea acestuia. Potrivit administratorul public al județului, Costel Avram, tocmai Consiliul Județean a întârziat transmiterea de documente către cei care întocmesc proiectul.

„Îi voi cere președintelui Bobora schimbarea managerului de proiect (n. red.: Carmen Guran, director tehnic al CJ Hunedoara). Din punctul meu de vedere, Consiliul Județean este vinovat că încă nu e finalizat proiectul tehnic, iar constructorul nu a început lucrările. Abia astăzi a venit și avizul CFR.

În sfârșit, suntem vinovați, iar pe locuitorii județului Hunedoara nu îi interesează că funcționarii nu își fac treaba, ei vor să circule pe șosele bune, nu să-și rupă mașinile! Avem bani și nu putem să facem investiții că ne mișcăm foarte încet! Nu pot să precizez o dată la care vor începe lucrările, dar sper că acestea vor fi finalizate la termenul din contract, adică după 26 de luni, din care au trecut deja 6.”, a declarat Costel Avram.

Ce implică proiectul:

Sectoare asfaltate existente

  • 4cm strat de uzură BA16
  • 6 cm strat de binder BAD20

Sectoare unde se extinde partea carosabilă cu casete de lărgire

  • 4 cm strat de uzură BA16
  • 6 cm strat de binder BAD20
  • 15 cm strat din piatră spartă
  • 30 cm material granular

Scurgerea apelor: pentru asigurarea scurgerii apelor de pe platforma drumului au fost prevăzute:

  • 6815 ml şanţuri pereate cu beton
  • 500 ml șanturi de pamânt în afara localităţilor
  • 1485 ml rigolă carosabilă ranforsată
  • 250 ml drenuri

Podeţe proiectate

Se vor proiecta un număr de 6 podeţe dalate

Parcări şi drumuri laterale

Structura rutieră pentru parcări va fi aceași ca a drumului modernizat cu sistem rutier nou:

  • 4 cm strat de uzură BA16
  • 6 cm strat de binder BAD20
  • 15 cm strat din piatră spartă
  • 30 cm material granular

Siguranţa circulaţiei:

Pentru asigurarea siguranţei circulaţiei se vor realiza următoarele lucrări:

  • 1620 ml fundaţie de parapet tip L;
  • 1100 ml parapet tip N2;
  • 950 ml parapet tip H1.

Lucrări de consolidări și protecție

Se vor realiza 650ml zid de sprijin

Reabilitarea pasajului, ce supratraversează Magistrala CF 202 Simeria – Petroșani, la km 22+243, în lungime de 37 m și deschidere de 22,60 m, până la finalizarea proiectului.

Licitația a fost câștigată de ASOCIEREA SC PROACTIV SRL- SC DRUPO SRL & SERCOTRANS, LIDER DE ASOCIERE SC PROACTIV SRL, iar semnarea contractului de proiectare și execuție lucrări a fost făcută în 2 octombrie 2018.

 

Un răspuns

  1. patriot09@yahoo.com' capitanul spune:

    Costele, pe vremuri erai prieten cu doamna Guran(Bora). E adevarat , era mai tanara!
    Masina cu care calatoreai tu cand erai Vice la Cj, era vazuta cam des pe la Totesti, unde are d-na resedinta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus