Cetățenii pot trimite sugestii până în 26 septembrie

Potrivit Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul Local al Municipiului Deva supune atenţiei cetățenilor municipiului Deva următorul proiect de hotărâre:

”Organizarea și funcționarea sistemului de administrare a parcărilor publice cu plată de pe domeniul public și privat al municipiului Primăria Municipiului Deva.

Persoanele interesate pot consulta proiectul de hotărâre, expunerea de motive și raportul compartimentului de specialitate atât la sediul Primăriei Municipiului Deva, cât și pe site-ul Primăriei Municipiului Deva: www.primariadeva.ro – secțiunea Ședințe de consiliu local – proiecte de hotărâri sau accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/…/Proiect%20HCL%20-%20sistem%20a….

Eventualele propuneri, sugestii sau opinii se pot depune, în scris, la sediul Primăriei Municipiului Deva – Compartimentul Centrul de Informare a Cetăţeanului sau pe adresa de e-mail primar@primariadeva.ro.
Termenul limită până la care se pot primi, în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre este data de 26 septembrie 2018.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus