Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva aduce la cunoștință că, începând de miercuri, 23 ianuarie 2019, termenul de eliberare a actelor de identitate este de 7 zile de la depunerea tuturor documentelor, cu excepția situațiilor în care sunt necesare verificări prevăzute de lege.

De asemenea, termenul de eliberare a vizelor de reședință este de 3 zile de la depunerea documentelor.

Reducerea termenului pentru obținerea actelor de identitate se poate face prin audiență la directorul executiv al Direcției Publice Locale de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva sau la șeful Serviciului Evidența Persoanelor, doar pentru motive temeinic justificate (probleme medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în altă țară, susținerea de examene sau concursuri, efectuarea de operațiuni bancare/notariale/poștale etc.).

Pentru eliberarea actului de identitate în regim de urgență nu se percepe taxă.

Potrivit Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 97/2005, republicată, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile.

Cetățenii municipiului Deva care doresc obținerea cărții de identitate se pot programa online pentru depunerea documentelor necesare și pentru preluarea imaginii. Solicitarea și eliberarea actelor de identitate se fac la sediul Direcției Publice Locale de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva (Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 12, etaj I).

Informații suplimentare se pot obținute la numărul de telefon 0254.234.533 sau pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/fisiere/userfiles/Aten%C5%A3ie%20la%20valabilitatea%20actului%20de%20identitate.pdf.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus