Ce posturi sunt disponibile.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Hunedoara organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuţie, vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Secretariatului Comisiei pentru Protecţia Copilului şi al Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap;
  2. inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Management de caz pentru serviciile de tip familial, plasamente, asistenţi maternali profesionişti;
  3. consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Biroului Juridic şi Contencios.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 februarie 2017: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 februarie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, din Deva, b-dul Iuliu Maniu, nr. 18, Județul Hunedoara, telefon: 0254/233.341.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus