Expansiunea rețelelor sociale din ultimii ani i-a determinat pe anagajatori să ia în considerare profilele potențialilor candidați în procesul de recrutare. Social Media a devenit nu numai un loc destinat conexiunilor între oameni și prietenii sau rudele acestora, ci și o punte de legătură între candidați și companii, respectiv angajatori, explică Cristian Panțir, Marketing Manager Adecco România.

Facebook și Linkedin, dar și Google sunt principalele canale care pot determina chemarea la un interviu, în mod deosebit Linkedin, CV-ul virtual pe care angajatorii nu-l ocolesc.

Prin intermediul rețelelor sociale, angajatorii pot creiona în mod rapid profilul potențialului candidat. Rețelele sociale sunt cele care oferă o viziune de ansamblu asupra personalității și experienței, angajatorii luând în considerare hobby-urile, pasiunile, dar și trăsăturile morale pe care le dețin candidații, în special companiile, care doresc oameni ce se potrivesc cu misiunea și valorile acestora.

Facebook, Twitter, și recent, blogurile personale sau nişate pe resurse umane reprezintă adevărate oportunități de carieră. Cei care sunt în căutarea unui job pot urmări blogurile companiilor, paginile acestora de Facebook și Twitter, unde vor găsi informații complete despre activitatea profesională a angajatorilor, cât și detalii despre profilul căutat și cerințele postului.

Nu în ultimul rând, te poți angaja prin intermediul comunității pe care o aduni în jurul tău (grupul de prieteni de pe Facebook, urmăritorii de pe Twitter). Ea îți poate oferi soluții, variante și recomandări pentru a-ți găsi jobul perfect.

De asemenea, prin existența unui profil bine pus la punct pe Linkedin (recomandări de la angajatori/parteneri afaceri, informațiile relevante împărtășite) candidatul poate găsi job-ul chiar înainte de a ști că îl caută.

http://stiri.tvr.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus