Cele mai noi IMAGINI de pe șantierul A1.

Potrivit Asociației Pro Infrastructura, în zona “dealului liliecilor” de la Șoimuș operațiunile de instalare a grinzilor pe viaductul vestic se apropie de final. Sunt progrese și la protecția taluzului: tehnologia aleasă este “învelirea” versantului în plase metalice fixate cu ancore forate la 8 metri adâncime. De asemenea, devin vizibile zidurile de sprijin și fundațiile soluției de consolidare cu pământ armat.

Constructorul a ajuns la un grad de execuție pe tot tronsonul de aproximativ 85%, însă aceste ultime 15 procente vor trece foarte greu pentru că lucrările pe ultimii kilometri dinspre Deva (dealul liliecilor, nodul și CIC Șoimuș) sunt foarte complexe și migăloase. Desigur, cei de la UMB mai au destul de muncă și în alte puncte ale șantierului.

37037719_1010696142437726_6631141935488696320_n 36997354_1010696069104400_1513827224237637632_n 37088819_1010696049104402_6398546104673107968_n 36965837_1010695972437743_5634469528634130432_n 36963138_1010697365770937_7830661842392317952_n 36989035_1010696419104365_778305175625400320_n 37008849_1010695889104418_4671812932051402752_n 37033752_1010695959104411_8154416743452770304_n 37003572_1010695935771080_5090931779418718208_n 36954186_1010696402437700_4046696273368055808_n 36975869_1010696355771038_745249956264148992_n 36919046_1010696202437720_7450690977682948096_n

Un răspuns

  1. ioanbenea@gmail.com' Benea Ioan Constantin spune:

    Ce facem cu tunelurile intre Tr. 3 si 2? vor incepe până în 20 20?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus