Dezbaterea privind Regulamentul de organizare şi funcţionare al Societăţii SALUBPREST HUNEDOARA S.R.L. va avea loc pe data de 8 septembrie.

În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria municipiului Hunedoara organizează marți, 08 septembrie 2015, ora 11.00, la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății nr.17, în sala de ședință, etajul I, camera 9, o dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:

Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Societăţii SALUBPREST HUNEDOARA S.R.L.

Modalitatea de colectare a recomandărilor: în format electronic la adresa de e-mail: info@primariahd.ro, prin comentarii pe pagina de internet a primăriei la adresa: www.primariahd.ro, secțiunea Transparență Decizională (proiect de hotărâre nr.14/2015), prin scrisori transmise prin poștă la adresa Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății nr.17, la sediul instituției – Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, până la data de 07.09.2015, cu specificarea articolului sau articolelor din proiectul de act normativ, data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, persoană de contact Toma Valerica, șef Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice.

La ședinţa publică ce va avea loc la sediul Primăriei municipiului Hunedoara pentru dezbaterea publică a proiectului de act normativ sunt invitați să participe în limita locurilor disponibile din sala de ședință a primăriei toți cei interesați: cetățeni, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, organizații neguvernamentale, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate.

Persoanele interesate se pot înscrie în vederea luării cuvântului în cadrul ședinței la sediul Primăriei municipiului Hunedoara – Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, persoana de contact Toma Valerica telefon: 0254 716 322, int.225 sau în format electronic, la adresa de e-mail: cic@primariahd.ro, până la data de 08.09.2015, ora 10.00. În vederea confirmării participării la ședința publică, persoanele interesate se pot adresa persoanei de contact.

Luarea cuvântului: în ordinea înscrierii pentru participare la dezbaterea publică. Timpul alocat luării cuvântului: 5 minute pentru fiecare participant.

Fiecare participant, după intrarea în sala de ședință, se va înscrie pe lista de persoane prezente la ședința publică. La luarea cuvântului, participanții se vor prezenta.

Potrivit prevederilor art. 7, alin.(10), lit.b din Legea nr.52/2003, ”b) dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la cuvânt și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuție”.

Proiectul de act normativ pot fi vizualizat la adresa: www.primariahd.ro, secțiunea Transparență Decizională sau AICI.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus