Câte magazine noi vor fi deschise și pe ce vor fi cheluiți banii

Grupul german Kaufland, liderul pieţei de comerţ alimentar din România, are un buget de investiţii de 300 milioane de euro pentru piaţa din România în 2020, scrie Ziarul Financiar.

Suma este cea mai mare de până acum, cu 50% peste nivelul din 2018 şi triplă faţă de alţi ani. Banii merg către achiziţia de terenuri, tehnologii noi şi expansiune.

Mai precis, compania are planificate 10 magazine noi în 2020, dar şi modernizarea unora dintre cele 127 deja existente şi achiziţia de terenuri pentru dezvoltarea ulterioară.

Kaufland va continua de altfel în 2020 să achiziționeze terenuri. Compania are deja câteva zeci pregătite pentru dezvoltarea din următorii ani. „În plan avem aproximativ 10 magazine (nou deschise – n.red.) pentru anul financiar martie 2020 – februarie 2021“, mai arată oficialii companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus