DEZVĂLUIRI: O „idee valoroasă” s-a transformat în „păcăleală ieftină” , iar devenii au plătit scump.

După preluarea mandatului câștigat în urma alegerilor din 5 iunie 2016, noua echipă instalată la cârma administrației devene s-a arătat foarte preocupată să puncteze repede la capitolul imagine.

Una din „petardele” care aveau să facă mult fum în Deva în primele zile de mandat a fost aruncată în mass-media de viceprimarul Răzvan Mareș.

Mai exact, Răzvan Mareș anunța triumfător că a reușit să salveze 125 de mii de lei din buget, bani care ar fi urmat să fie „risipiți” de fosta administrație pentru construcția unui zid între Complexul Aqualand și casele din vecinătatea acestuia.

„Ne-a venit o executare silită, potrivit căreia în termen de 30 de zile trebuie să ridicăm un zid, pentru a nu se mai vedea din Aqualand în casele oamenilor și invers. A fost făcut un deviz de vechea conducere a complexului, în valoare de aproximativ 125.000 de lei. Nouă, noii conduceri a Primăriei, ni s-a părut foarte mult pentru un zid. Am găsit o variantă, care costă zero lei. Am vorbit cu reprezentanții unei firme de sucuri, care vor face zidul pe banii lor, iar toți clienții de la Aqualand vor vedea reclama lor pe acel zid”, declara viceprimarul Devei, Răzvan Mareș, citat de publicația Glasul Hunedoarei (13 iulie 2016).

În tandem cu tânărul directoraș de la PSRo, Paul Enescu, instalat la conducerea Aqualand Deva imediat după câștigarea alegerilor, Mareș pretindea, cu subiect și predicat, că primăria nu va cheltui niciun leu pentru respectivul „zid”, costurile construcției urmând a fi suportate de „firma de sucuri” care își va face reclamă publicitară în locația respectivă.

După 18 luni…

Una a fost vorba, alta a fost fapta. În realitate, nu s-a făcut niciun zid. Peste ferestrele Complexului Acvatic au fost montate, în exterior, 10 panouri de obturare vizuală, vopsite cu albastru – așa cum se vede în fotografia de mai jos. În interior, într-adevăr, sunt afișate reclame comerciale ale unei celebre firme de băuturi răcoritoare. În dreapta fotografiei se vede vechiul gard metalic care delimitează zona.

Și-acum, surpriza! Panourile nu numai că n-au fost gratuite, ci au costat Primăria cu 27.880 lei mai mult decât spunea Mareș că va economisi. Este vorba despre contractul încheiat cu SC INDESIGN SRL Deva, la trei luni după data la care s-a consemnat declarația de mai sus, și a constat în „izolare fonică și opacizare fațadă est AquaLand” în valoare de 152.880 lei.

AQUALAND-2

Așadar, situația stă cam ca la Radio Erevan: 

Întrebare: Ați auzit că Primăria nu mai face zidul scump al lui Mărginean, ci zidul gratis al lui Mareș?

Răspuns: Da, dar nu e zid, ci niște panouri, și nu e gratis, ci mai scump.

Așteptăm cu interes raportul Corpului de Control în urma verificării Complexului Aqualand Deva. Poate că vom înțelege în altă lumină situația descrisă mai sus.

4 răspunsuri

  1. Trebuie verificat daca nu fabrica de CICO a finantat lucrarea iar decontul facut de Primaria Deva a avut alta destinatie finala. Este o suspiciune rezonabila.

  2. gigolo1895@yahoo.com' Un cetatean spune:

    Sa nu uitam de contractul de inchiriere al domnului Irinel Faur cu echipamentele fitness care in loc sa le inchirieze putea sa le cumpere… ce prejudiciu era acolo… iar tot Irinel Faur vroia sa construiasca zidul de 125.000 lei dupa care trebuia si izolat fonic si uite asa costa 200.000 de lei cel putin pentru PNL… deci in concluzie PNL scoate ochii si se apuca de treaba adica de furta pardon.

  3. Ar trebui verificate toate lucrările făcute în perioada Marea, și ve-ti avea subiecte bomba ani de zile.Acest individ a făcut mult rau Deveni!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus