Problemele rămân la lotul 3

Lotul 4 al autostrazii Lugoj- Deva este parte integrantă a coridorului 4 Pan european ( Rin- Dunăre) , iar pe traseul acestuia se află Dealul Soimuș, unde a fost pusă în operă una dintre cele mai spectaculoase lucrări de artă din România.

Constructorul celor 22 de kilometri de autostradă între Deva și Ilia este Asocierea SC Tehnostrade SRL – SC SPEDITION UMB SRL. Constructorul a precizat că: „Procedura tehnică aplicată în zona Dealul Șoimus reprezintă o premieră în România. Mai mult decât atât, în toată lumea mai sunt executate doar 3 lucrări de complexitate asemănătoare”.

Lucrările au început în 2014, după ce contractul fusese semnat în august 2013. Lotul 4 a fost atribuit pentru suma de 419,4 milioane de lei.

Cei 22 de kilometri noi recepţionaţi luni pe Autostrada 1 (A1), între localităţile Şoimuş şi Ilia din judeţul Hunedoara (Lotul 4 Lugoj- Deva), nu au putut fi deschişi circulaţiei din cauză că nu poate fi descărcat traficul rutier de pe acest sector. Anunțul a fost făcut luni de CNAIR.

„Bretelele rutiere care ar fi permis descărcarea traficului auto de pe lotul 4 se află pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, pe care nu a putut fi începută recepţia din cauză că nu au fost îndeplinite condiţiile tehnice necesare”, arată un comunicat al CNAIR, citat de news.ro.

Sursa video: CNAIR

3 răspunsuri

  1. Stalker@Romania.ro' Autostrada suspendata spune:

    Bag sama ca asta era autostrada suspendata a lui Oprescu…. sa-i fie conturile linistite !

  2. Stalker@Romania.ro' Autostrada ca un girator spune:

    Suntem campioni la densitatea de giratorii pe autostrazi ! Asta da gandire ! Daca nu te-ar apuca ameteala, te-ar apuca, alternativ, cand rasul cand plansul.

  3. kristinokia@yahoo.com' Pantea Ion spune:

    Cum mama draq se face ca la America nu este giratorii ???? Si iote ca se descurca americanii si fara ele. Cucule, Cucule zmulgeti-ar Nistor penele !!!

    Ordinarilor !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus