Începutul primăverii este momentul potrivit pentru a relua activitățile în aer liber care vă ajută să vă mențineți în formă și sănătoși. Mersul pe bicicletă, pe role, alergatul, dar și plimbările la pas, prin parcuri, sunt cele mai la îndemână activități de primăvară.

Pedalatul pune la treabă toate grupele musculare importante ale corpului și tonifică astfel abdomenul, coapsele, picioarele, braţele şi fesele. Mersul pe bicicletă înseamnă pe lângă sănătate, frumusețea descoperii naturii. Mersul pe role este de asemenea, o activitate extrem de frumoasă și relaxantă, care potrivit unor studii, reprezintă un loc destul de important pe lista celor mai sănătoase activități fizice.

Mersul la pas, extrem de sănătos

Pentru cei care ați devenit sedentari și nu mai sunteți obișnuiți cu mișcarea, ar fi bine să vă faceți zilnic puțin timp pentru o plimbare pe jos, în aer liber. „Mersul la pas reprezintă cea mai sănătoasă activitate fizică, mai ales pentru persoanele sedentare. 30 de minute de plimbare, reprezintă exact acea mișcare de care are nevoie organismul pentru a funcționa așa cum trebuie”, declară medicul Cecilia Birău, purtător de cuvânt al DSP Hunedoara. Mersul pe jos este indicat persoanelor de toate vârstele și este considerat mai sănătos decât alergatul pentru că nu presupune efort fizic excesiv și nu conduce astfel la probleme ale articulațiilor, mușchilor sau inimii.

Important este să faceți mișcare, indiferent cum

Indiferent de condiția fizică pe care o aveți, fie că alegeți să alergați, să vă plimbați pe biciclete sau role, să mergeți pe jos sau optați pentru alte activități sportive, important este să faceți mișcare. Persoanele care respectă sfatul medicilor, acela de a face mișcare cel puțin 30 de minute în fiecare zi, sunt mai sănătoase, iar sistemul lor imunitar este mult mai puternic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus