În perioada 12 octombrie – 26 octombrie 2020, activitatea Direcției de Asistență Socială se va desfășura doar prin corespondență electronică, pe adresa de e-mail dasdeva@primariadeva.ro.

 

Persoanele care vor să depună cereri pentru obținerea unei locuințe sociale sau să își completeze dosarele existente, o pot face accesând linkul link-ul http://www.primariadeva.ro/ (sectiunea Informaţii de interes public -Direcţia de Asistenţă Socială Deva-Probleme/Tipizate/Lămuriri – http://www.primariadeva.ro/probleme-tipizate-lamuriri…/ – Direcția de Asistență Socială Deva – Locuințe ANL, Locuințe sociale, Locuințe de necesitate, Locuințe de serviciu sau secțiunea Locuințe ANL, Locuințe sociale, Locuințe de necesitate, Locuințe de serviciu.

 

Dosarele integrale vor fi trimise prin poștă sau cu serviciul de curierat.

 

Chiria și alte taxe care se plăteau până acum la casieria Direcției de Asistență Socială, pentru devenii care locuiesc în cămine sociale/locuințe sociale/ locuințe ANL aflate în proprietatea Municipiului Deva și în adminstrarea Direcției de Asistență Socială Deva se vor face prin virament bancar.

 

Se va specifica numele și prenumele titularului, ce anume reprezintă suma depusă, în următoarele conturi, după cum urmează:

  • pentru taxe comune: RO11TREZ36621E335000XXXX
  • pentru rate ANL 1, ANL 2 și ANL 3 în baza Legii nr. 152/1998: RO27TREZ36621390210XXXXX
  • pentru rate în baza Legii nr.85/1992 și a Legii nr.112/1995: RO83TREZ3665006XXX000122
  • pentru chirii : RO24TREZ36621A300530XXXX

 

Pentru perioada 12 octombrie – 26 octombrie 2020 nu se vor percepe penalități de întarziere la  plata chiriilor restante.

Pentru persoanele care au penalități anterioare de plată, puteți suna pentru mai multe detalii la numărul de telefon 0725952572.

 

Vă comunicăm totodată că, taxele comune aferente lunii septembrie 2020 se vor afișa începând  cu data de 20 octombrie 2020.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus