Din cele aproximativ 400 de milioane de Euro cât costă lotul respectiv, finanțarea asigurată prin PNRR este de aproape 190 de milioane de Euro

Etapa de proiectare pentru secțiunea Holdea-Margina, autostrada cu tuneluri dintre Lugoj și Deva, începe din 5 decembrie 2022, conform ordinului oficial pe care l-a transmis CNAIR. 

Etapa de proiectare a celor aproape 10 kilometri (2 kilometri cu tuneluri) începe oficial la două luni și jumătate de la semnarea contractului cu asocierea UMB-Euro Asfalt, prima mare lucrare de infrastructură rutieră din România în care va lucra și un constructor din Bosnia-Herțegovina, potrivit Economedia.ro.

Din cele aproximativ 400 de milioane de Euro cât costă lotul respectiv, finanțarea asigurată prin PNRR este de aproape 190 de milioane de Euro.

De la data de 5 decembrie, sunt alocate 11 luni pentru etapa de proiectare și alte 34 de luni pentru execuție.

Este practic, o cursă contra cronometru pentru a respecta jalonul din PNRR pentru finalizare, care este august 2026 termen pe care, cu o mobilizare foarte bună, UMB îl poate respecta, estimează Economedia.

De asemenea, și Ministerul Transporturilor este așteptat să rezolve cu celeritate toate avizele și autorizațiile necesare.

Margina – Holdea este tronsonul-lipsă de 10 km pentru a avea autostradă neîntreruptă de la Sibiu la Vama Nădlac 2. Pe acest segment, în prezent se face ocolire pe DN68A.

Finalizarea acestei porțiuni este o măsură extrem de așteptată de șoferi, în condițiile în care în zonă se produc ambuteiaje, iar sectorul lipsă secționează traficul spre vestul țării și ieșirea din România.

Sursa: CNAIR

 

10 răspunsuri

  1. O rușine națională, nea Nicu făcea în 30 de ani autostrăzi de 10 ori mai mult, știu ca nu mai aveți rușine, nici guvernanți și nici presa care ascundeți adevărul, promovați minciuna , prostia și curvele…

    • ggsbs@hg.com' spirit covic spune:

      exact autostrazi nu facea. probabil iti spu ea ca nu e nevoie, ca te descurci sa mergi cu autobuzul.s-a vazut cum arata autostrada spre Pitesti sau bucata cu betoane catre Constanta. deci facea multe dar nu autostrazi si nu de calitate.

    • Neneto Nicu dădea doar ordinul în rest poporul prin sacrificii enorme realiza toate mărețele realizări ale iepocii,…vremuri apuse cred pt vecie

  2. Unde este proiectarea intregului lot Sibiu-Nadlac?

  3. Nea ” Nicu” nu făcea autostrăzi , el făcea “casa poporului ” pentru borfașii comuniști , dacă vrei sa recunoști “Nea Nicu al tău ” a făcut el cu comuniștii lui un ciot de autostradă în 50 de ani.

  4. La vremea respectivă nici nu prea era nevoie de autostrăzi. Ceaușescu mergea pe ideea dezvoltării cfr, unde într-un tren intrau sute de călători sau sute de tone de marfă.

  5. Neneto Nicu dădea doar ordinul în rest poporul prin sacrificii enorme realiza toate mărețele realizări ale iepocii,…vremuri apuse cred pt vecie

  6. 10 Km in 4 ani….Incredibil numai in Ro este posibil

  7. arslatcu@yahoo.com' Un oarecare spune:

    Așteptăm să faci tu cei 10 km mai repede, să-i faci de rușine pe constructori!

Lasă un răspuns către Un oarecare Anulează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus