Proiectul propune oferirea unei alternative la serviciile clasice de mediere a forței de muncă prin intermediul Bursei Locurilor de Muncă, deschizând oportunitatea accesării online a acestor servicii, sub forma unui serviciu de tip ”self-service” – Bursa locurilor de muncă online.

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Hunedoara în parteneriat cu AJOFM Alba,AJOFM Gorj,  AJOFM Maramureș, Fundația Mara, Asociatia Psihologilor Gorjeni, S.C. Artemis SRL Alba Iulia,SC Rogepa SRL Baia Mare, au implementat în perioada 06.01.2014 – 05.07.2015 proiectul strategic: „Bursa locurilor de muncă online(BLMO)”.

Proiectul asigură o alternativă la sistemul clasic de accesare a serviciilor SPO, prin crearea unei platforme informatice integrate care permite furnizarea online a măsurilor active de ocupare. Participarea la bursă este o opțiune disponibilă în orice interval orar și în oricare zi a saptămânii ceea ce deschide posibilitatea persoanelor în căutarea unui loc de muncă de a fi selectat pentru angajare în afara granițelor țării și în afara spațiului european. Prin această aplicație programarea interviului devine o opțiune care poate fi stabilită de comun acord între cele două părți, solicitant și angajator.

Potrivit AJOFM Hunedoara, la finalul perioadei de implementare au fost obţinute urmatoarele rezultate:

-a fost realizată platforma informatică ”Bursa locurilor de muncă online”,  dedicată persoanelor în căutarea unui loc de muncă si angajatorilor;

– platforma informatică a fost implementată în cele 4 județe partenere realizându-se astfel 4 servicii de tip self-service, ce vor funcționa interconectate  oferind angajatorilor posibilități crescute în ocuparea locurilor de muncă vacante;

– au fost instruiți 30 angajati ai Agențiilor Județene pentru Ocuparea Forței  de Muncă din cele 4 județe, în scopul utilizării platformei informatice ”Bursa locurilor de muncă online”

– s-au realizat 12 evenimente de comunicare prin care s-a dorit promovarea platformei informatice angajatorilor și persoanelor în căutarea unui loc de muncă;

– pentru informarea angajatorilor s-a derulat o campanie distinctă în urma căreia peste 200 de reprezentanți ai acestora au primit informații privind facilitățile platformei informatice;

– persoanele în căutarea unui loc de muncă au beneficiat de realizarea profilului profesional personal, în perioada de implementare fiind realizate peste 12.000 profile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus