Mai mulți abonați ai companiei Orange au înregistrat plăți nejustificate către companie. Totul pare să fie dintr-o eroare tehnică, susțin reprezentanții companiei.

Mai mulți clienți ai companiei de telefonie Orange s-au trezit fără bani în conturi din cauza unei erori, spun reprezentanții companiei. Practic, abonații au fost taxați cu echivalentul unei facturi mai vechi, iar plata apare cu mențiunea ”întârziată”.

”Într-adevăr a fost o eroare tehnică și pentru mai multe conturi s-au retras o suma de bani, echivalentul unei plăți mai vechi. Această eroare s-a manifestat din cauza unui fișier mai vechi procesat de către o bancă. Recomandarea noastră este să luați legătura cu banca emitentă pentru clarificarea situației”, susține un reprezentant Orange.

Acestă eroare tehnică s-a manifestat la mai multe banci cum ar fi ING, BT, BRD, dar și Revolut.

În cazul în care vă confruntați cu o astfel de problemă este bine să trimiteți un email la adresa plati@orange.ro unde să le explicați situația și să atașați un printscreen cu tranzacția în cauză.

sursa: dcnews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus