Marți are loc ultima probă a a concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de secretar al judeţului Hunedoara din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Hunedoara.

Marți, 16 octombrie, la ora 11, la sediul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici va avea loc proba de interviu la care vor participa cei doi candidați. Aceasta este proba finală în urma căreia va fi desemnat noul secretar al județului.

La proba scrisă care a avut loc săptămâna trecută s-au prezentat trei candidați. Inițial, doar Dan Daniel a fost declarat ADMIS cu un punctaj de 73 de puncte, însă după analizarea contestațiilor a fost declarată ADMISĂ și Camelia Simona Becuș, cu un punctaj final de 72,7 puncte (inițial obținuse 62 de puncte).

Ce atribuții are secretarul județului

Potrivit Legii 215/2001 a administrației publice locale, secretarul unităţii administrativ-teritoriale îndeplineşte, în condiţiile legii, următoarele atribuţii:

a) avizează, pentru legalitate, dispoziţiile primarului şi ale preşedintelui consiliului judeţean, hotărârile consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;

b) participă la şedinţele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;

c) asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar, respectiv consiliul judeţean şi preşedintele acestuia, precum şi între aceştia şi prefect;

d) organizează arhiva şi evidenţa statistică a hotărârilor consiliului local şi a dispoziţiilor primarului, respectiv a hotărârilor consiliului judeţean şi a dispoziţiilor preşedintelui consiliului judeţean;

e) asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute la lit. a), în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;

f) asigură procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi efectuarea lucrărilor de secretariat, comunică ordinea de zi, întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean, şi redactează hotărârile consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;

g) pregăteşte lucrările supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi comisiilor de specialitate ale acestuia;

h) alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date de consiliul local, de primar, de consiliul judeţean sau de preşedintele consiliului judeţean, după caz.

Prin derogare de la prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, secretarul unităţii administrativ-teritoriale îndeplineşte funcţia de ordonator principal de credite pentru activităţile curente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus