Primăria municipiului Hunedoara organizează în ziua de luni, 29 februarie 2016 ora 10.00, la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății nr.17, în sala de ședință, etajul I, camera 9, o dezbatere publică privind următoarele proiecte de acte normative:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului Public Administrația Piețelor, Târgurilor și Oboarelor din subordinea Consiliului local al Municipiului Hunedoara.
2. Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Muzeului „Castelul Corvinilor” aprobat prin Anexa nr.3 la Hotărârea Consiliului Local nr.234/2008.
Modalitatea de colectare a recomandărilor: în format electronic la adresa de e-mail: info@primariahd.ro, prin comentarii pe pagina de Internet a primăriei la adresa: www.primariahd.ro, secțiunea Transparență Decizională, prin scrisori transmise prin poștă la adresa Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății nr.17, la sediul instituției – Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, până la data de 29.02.2016, cu specificarea articolului sau articolelor din proiectul de act normativ, data trimiterii și datele de contact ale expeditorului. Persoană de contact Toma Valerica, șef Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice.
La ședinţa publică ce va avea loc la sediul Primăriei municipiului Hunedoara pentru dezbaterea publică a proiectelor de acte normative sunt invitați să participe în limita locurilor disponibile din sala de ședință a primăriei toți cei interesați: cetățeni, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, organizații neguvernamentale, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate. Participarea mai activă a cetățenilor în procesul de elaborare a proiectelor de hotărâri poate reda încrederea publicului larg în viața democratică din centrul deciziilor administrației și poate asigura legitimitatea democratică a instituției. Creșterea transparenței procesului de consultare publică se bazează pe coerență și claritate, pe răspunsul rapid al inițiatorului proiectului și colectivului de elaborare al proiectului la întrebările ridicate de participanți, pe solicitarea pro – activă a opiniilor participanților interesați și afectați direct de un anumit proiect de hotărâre. Mecanismul de consultare publică oferă posibilitatea grupurilor afectate de un anumit proiect de hotărâre să-și exprime poziția, să-și formuleze public amendamentele și să argumenteze în mod expert opiniile.
Persoanele interesate se pot înscrie în vederea luării cuvântului în cadrul ședinței la sediul Primăriei municipiului Hunedoara – Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, persoană de contact Toma Valerica, telefon: 0254 716 322, int.225 sau în format electronic, la adresa de e-mail: cic@primariahd.ro, până la data de 29.02.2016, ora 09.00.
Ultimele comentarii