Centrul Judeţean de Management al Situaţiilor de Urgenţă vrea să implementeze un proiect care ar permite gestionarea intervenţiilor mult mai eficient.

Gradul de eficienţă a intervenţiilor echipajelor de pompieri, poliţie sau ambulanţă care sunt solicitate prin serviciul unic 112 ar putea creşte dacă la nivelul judeţului s-ar realiza monitorizarea video în timp real a situaţiilor de urgenţă.

Acesta este principiul care stă la baza unui proiect de interconectare a tuturor sistemelor de management rutier din localităţile judeţului.

“Prin implementarea acestui proiect, în cazul situaţiilor de urgenţă vom avea informaţiile de la faţa locului în timp util. Practic, toate sistemele de supraveghere video din localităţile în care sunt implementate vor fi interconectate şi datele centralizate de Centrul Judeţean”, a declarat pentru Hunedoara Liberă.ro Sorin Vasilescu (foto), prefectul judeţului Hunedoara.

Pentru ca acest proiect să devină funcţional, Centrul Judeţean de Managament al Situaţiilor de Urgenţă trebuie să obţină acceptul Unităţilor Administrativ Teritoriale.

Bugetul Centrul Judeţean de Managament al Situaţiilor de Urgenţă a crescut în 2015 faţă de anul precedent cu 50%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus