Primăria Orașului Hațeg organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere de șef birou din cadrul Biroului Administrarea Domeniului Public și Privat.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Orașului Hațeg, din din Piața Unirii nr.6, Județul Hunedoara, telefon 0354/808.120, interior 122.

CITEȘTE ȘI:

Locuri de muncă. Trei primării din judeţ fac angajări

Locuri de muncă | Auchan Deva angajează manageri de raion

50 de locuri de muncă pe VASE DE CROAZIERĂ

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus