Oamenii evită tot mai mult apelurile telefonice în favoarea comunicării scrise, iar asta reflectă o schimbare în modul de interacțiune socială și profesională. O proporție semnificativă de mileniali și membri ai generației Z resimt anxietate când le sună telefonul și vor să evite presiunea unei discuții în timp real. Evoluția acestui comportament influențează modul în care companiile interacționează cu angajații și clienții.

Ce facem când ne sună telefonul? Acum câțiva ani, răspunsul ar fi fost simplu: răspundem. Însă, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare, obiceiul a fost înlocuit treptat fie cu ignorarea apelului, fie cu o comunicare în scris. Vorbim de ceea ce specialiștii numesc telefobie, o reacție psihologică generată de factori precum anxietatea socială, timiditatea sau preferința pentru comunicarea scrisă.

Ce facem când ne sună telefonul? Acum câțiva ani, răspunsul ar fi fost simplu: răspundem. Însă, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare, obiceiul a fost înlocuit treptat fie cu ignorarea apelului, fie cu o comunicare în scris. Vorbim de ceea ce specialiștii numesc telefobie, o reacție psihologică generată de factori precum anxietatea socială, timiditatea sau preferința pentru comunicarea scrisă.

Citește continuarea pe Panorama.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Inapoi Sus